Polska marka wdraża nowy koncept sklepów.
Polska marka modowa Pako Lorente, mająca ponad 60 salonów w Polsce oraz krajach bałtyckich, wprowadza nowy koncept sklepów. W ramach strategii 2.0 powstaną nowoczesne przestrzenie z kompleksową obsługą, które zapewnią klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Nowy koncept będzie sukcesywnie wprowadzany zarówno w otwieranych salonach w Polsce i za granicą, jak i podczas modernizacji już istniejących punktów sprzedaży.
Nowy koncept salonów Pako Lorente wyróżnia:
- Przestrzeń o nowoczesnym, otwartym charakterze z wyraźnie wyeksponowaną ofertą produktów
- Pełna stylizacja w jednym miejscu – szeroki wybór garniturów, koszul, spodni i dodatków w stylu formalnym oraz smart casual
- Profesjonalne doradztwo w zakresie wizerunku oraz wydzielona strefa Made to Measure (MTM)
- Usługi krawieckie dostępne na miejscu – szybkie poprawki bez konieczności czekania
- Połączenie ze sprzedażą online – możliwość złożenia zamówienia internetowego w salonie oraz rezerwacji wizyty
- Przemyślany układ przestrzeni – kompaktowy, ergonomiczny i dostosowany do oczekiwań nowoczesnych klientów