Strona główna / Artykuły z branży / Nowych hipermarketów nie będzie.

Nowych hipermarketów nie będzie.

Carrefour stawia na handel w sieci

Francuski gigant planuje uruchomić około 100 sklepów osiedlowych i dwa supermarkety, hipermarketów na tem moment na polskim rynku zdaniem giganta jest już wystarczająco dużo. Firma planuje mocno skupić się na rozwoju e-commerce i nowych technologii oraz poszerzyć ofertę zdrowej żywności.

Działania firmy są związane z tym, iż konsumenci chętniej korzystają z innowacyjnych technologii. Dlatego Carrefour inwestuje w sprzedaż wielokanałową zwłaszcza w e-commerce oraz rozwiązania mobilne. Firma uruchomiła platformę zakupową (Carrefour.pl) dla towarów spożywczych i niespożywczych. W jego ramach rozwija serwis Marketplace, w którym swoje produkty oferują niezależni sprzedawcy. W tym roku Carrefour chce zwiększyć liczbę oferowanych przez nich towarów do 500 tys. Liczba dostawców ma wzrosnąć do 500, a Marketplace ma docierać w sumie do 50 tys. klientów.

Kategorie: