Strona główna / Artykuły z branży / Nowy salon marki QUIOSQUE

Nowy salon marki QUIOSQUE

Tym razem w Łodzi

QUIOSQUE cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal w Łodzi, w CH Tulipan. Jest to salon własny marki. Zajmuje powierzchnię 115mkw.

 

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

QUIOSQUE cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal w Łodzi, w CH Tulipan. Jest to salon własny marki. Zajmuje powierzchnię 115mkw.

 

 

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

 

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.i

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.

 

Kategorie: