Sieć chce wprowadzić możliwość personalizacji toreb
Aktualnie sieć poszukuje również nowych lokalizacji na Śląsku i w Warszawie (galerie handlowe). W nowopowstałych sklepach planowane jest wprowadzenie nowego omnichannelowego konceptu. W planach na przyszły rok jest otwarcie w stolicy salonu Słoń Torbalski 2.0, który ma łączyć ze sobą dwa światy: handel tradycyjny oraz handel internetowy. Klienci salonu będą mogli przejrzeć online produkty oferowane przez sieć, czyli ok. 1,5 tys. modeli. Oczywiście oprócz tego możliwe będą zakupy w tradycyjny sposób. Pomysłem jest także możliwość zamówienia torby w wersji spersonalizowanej.
Słoń Torbalski jest polską marką, specjalizującą się w skórzanych torbach. Wyróżnia się oryginalnym krojem i starannym wykończeniem. Marka powstała w Krakowie w 1997 roku. Kolekcje szyte są w krótkich seriach, dzięki czemu każdy egzemplarz jest niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju.