Strona główna / Artykuły z branży / Nowy koncept IKEA

Nowy koncept IKEA

Pierwszy w Polsce sklep w centrum miasta

Trzecia lokalizacja IKEA w Warszawie będzie różnić się od standardowego sklepu IKEA. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony zostanie w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Marka chce w ten sposób odpowiedzieć na aktualne trendy i potrzeby konsumentów.

IKEA w Blue City różnić się będzie od  pozostałych sklepów. Zlokalizowana będzie na dwóch piętrach, i zajmie powierzchnię ok. 4,8 tys. mkw. Mimo ograniczonej przestrzeni klienci będą mogli poznać pełną ofertę produktów i rozwiązań IKEA, dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Na miejscu dostępne do nabycia będą wybrane akcesoria wyposażenia wnętrz, natomiast pozostałe produkty z asortymentu będzie można zamówić on-line. Na terenie sklepu wydzielona zostanie również przestrzeń IKEA Food w zupełnie nowej odsłonie. Połączony zostanie w niej koncept kawiarni i bistro.

Otwarcie jesienią.

Kategorie: