Strona główna / Artykuły z branży / Nowa usługa w Komputronik

Nowa usługa w Komputronik

Helpdesk - zdalny informatyk

Sieć Komputronik do swojej oferty wprowadza usługę zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7. Aby skorzystać z tej opcji należy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i późnej podczas rozmowy z konsultantem podać indywidualny kod. Serwisant będzie wówczas mógł pomóc m.in. w konfiguracji urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT (archiwizacja danych, instalacja i konfiguracja usług chmurowych oraz usuwanie wirusów).

Usługa Helpdesk obejmuje również usługi hardware tj.: podłączenie i konfiguracja urządzeń, audyt bezpieczeństwa, konfiguracja sieci oraz doradztwo techniczne. 

Wprowadzona usługa ma zapewnić Klientom wsparcie przez cały okres użytkowania urządzeń (komputer, laptop, telefon oraz inne urządzenia elektroniczne).

Koszt usługi rozpoczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu.

Kategorie: