Strona główna / Artykuły z branży / Nowa Strategia OBI

Nowa Strategia OBI

Nowy mniejszy format sklepów

Rynek przewiduje, że centrala Obi może wydać na inwestycje w Polsce nawet 500 mln złotych, w tym na nowe sklepy i logistykę, a także w sprzedaż internetową i omnichannel. Firma chce zdobyć kolejne udziały w rynku w czym pomogą otwarcia w mniejszych miastach

Sieć otworzyła w Nowym Sączu, zupełnie odmienny sklep. Jego powierzchnia to około 3 tys. mkw., w porównaniu do ok. 10-12 tys. mkw., które mają starsze placówki Obi. Punkt oferuje swoim klientom ok. 20 tys. SKU. Dla porównania - większe markety mają ok. 50 tys. produktów na półkach. W nowym punkcie uruchomiono tzw. InfoKioski. - Do dyspozycji klientów, którzy zechcą dokonać zamówień w Internecie, są stanowiska z ekranami dotykowymi. Ponadto część doradców klienta będzie wyposażona w tablety do prezentacji oferty i składania zamówień.

Kategorie: