Strona główna / Artykuły z branży / Nowa strategia asortymentowa RTV Euro AGD

Nowa strategia asortymentowa RTV Euro AGD

W ofercie pojawiły się dwie nowe marki

Do oferty sieci sklepów trafiły dwie nowe marki z segmentu armatury kuchennej – Deante i Alveus. Aktualnie asortyment tego działu obejmuje już pięć marek, co daje ponad 2000 modeli produktów.

Firma chce w ten sposób zaoferować swoim klientom szerokie portfolio produktów wyposażenia kuchni oraz opcję bezpłatnego transportu. Bogata oferta sieci pozwala klientom na swobodny wybór produktów, które spełniają ich potrzeby estetyczne i funkcjonalne. Firma oferuje również możliwość finansowania ratalnego.

Pełną ofertę armatury kuchennej można sprawdzić w ich sklepie internetowym, a ekspozycje znajdują się w ponad 200 salonach stacjonarnych.

RTV Euro AGD jest siecią detaliczną specjalizująca się w sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz artykułów gospodarstwa domowego. Aktualnie sieć posiada 278 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w 177 miastach Polski, sklep internetowy oraz możliwość zakupów przez telefon.

Kategorie: