Strona główna / Artykuły z branży / Nowa oferta B2B od Próchnika 1948

Nowa oferta B2B od Próchnika 1948

Firma ta od lat wyróżnia się na rynku m.in. nowatorskim wzornictwem i dbałością o jakość.

Próchnik 1948 postanowił rozszerzyć swoją ofertę dla klientów biznesowych, aby zaspokoić potrzeby szerokiego grona nowoczesnych przedsiębiorców i specjalistów z branży mediów i marketingu.

 Marka ma do zaoferowania kompleksowe rozwiązanie tj. od pomocy w wyborze odpowiedniego modelu, haftowanie logo, po dostawy. Możliwe jest także dopasowanie produktów do potrzeb nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców a wszystko dzięki szerokiej gamie odcieni i fasonów. Firma oferuje też bogaty asortyment przygotowany pod kątem prezentów korporacyjnych i programów lojalnościowych. Obecnie bowiem widać trand odchodzenia od tradycyjnych prezentów jak np. alkohole. 

Próchnik 1948 wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i oferuje szeroki wybór akcesoriów, które mogą zostać, na życzenie, mogą zostać obrandowane w bardzo subtelny, elegancki sposób. 

Marka Próchnik 1948 rozwija działania Business-to-Business w ramach swojej strategii spółki G8, dostrzegając zapotrzebowanie na elegancką odzież służbową i wysokiej jakości akcesoria. Działaniami tymi kieruje nowo powstały dział pod opieką New Business Managera, którym jest Michał Pająk. Dział ten obejmuje swoim działaniem marki z portfolio G8: Próchnik 1948  oraz LANCERTO. Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie miała kilkuprocentowy udział w przychodach.

Kategorie: