Strona główna / Artykuły z branży / NA-KD już w Polsce

NA-KD już w Polsce

Szwedzki gracz e-commerce NA-KD w polskiej odsłonie

NA-KD to globalna marka DTC (direct‐to‐consumer) skierowana do kobiet. Powstała w 2015 roku w Szwecji, a założycielem jest Jarno Vanhatapio odpowiadający za sukces Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013).

NA-KD wprowadził polskojęzyczną wersję strony i zapowiada rozszerzenie działań marketingowych skoncentrowanych na budowaniu pozycji marki zarówno w Polsce, jak i w obszarze CEE. Na NA-KD.com oprócz marek własnych i kolekcji tworzonych z twórcami internetowymi, znajdziemy produkty takich gigantów jak Levi’s, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger.

 

Zespół prowadzony jest przez Dominika Dróżdża, Marketing Director CEE i Dianę Okular, Managing Director CEE.

 

Kategorie: