Projekt opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach
Zakończył się właśnie pierwszy etap budowy największej (pod względem zasięgu) multikanałowej platformy biletowej w Polsce w rok po włączeniu Going. do Grupy Empik. W projekcie zastosowane zostały innowacyjne rozwiązania Going. i doświadczenia marki Empik. Obie firmy wspólnie tworzą miks kompetencji związanych z dystrybucją biletów, obsługą imprez oraz kreacji autorskich treści wokół wydarzeń.
Połączenie tych dwóch platform sprzedażowych przyczyniło się do powstania oferty sprzedaży biletów, która swoim zasięgiem obejmuje 17 milionów odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie (imprezy muzyczne, sportowe, rozrywkowe, kulinarne, spotkania biznesowa, targi).
Multikanałowość platformy zapewnia szeroka sieć dystrybucji, którą tworzą serwisy tj.: Empikbilety.pl, Goingapp.pl, aplikacja mobilna Going. oraz ponad 260 salonów sieci Empik. Kanały te pozwalają na dotarcie do różnych segmentów klientów np. takich, którzy preferują tradycyjny format zakupów czy takich, którzy oczekują możliwości zakupu biletów przez Internet (strona www, aplikacja mobilna).
Projekt wyróżnia się rozbudowaną częścią kontentową, na którą składają się m.in. wywiady, sylwetki artystów, informacje o wydarzeniach, materiały specjalne z imprez. Współpraca platform umożliwiła również rozbudowę oferty, która skierowana jest bezpośrednio do organizatorów wydarzeń.
Nad dalszym rozwojem platformy czuwają zespoły specjalistów Empik Bilety i Going. Celem jest optymalizacja istniejących rozwiązań oraz wdrożenie nowych, dzięki, którym powstanie lepsza personalizacja ofert i treści prezentowanych użytkownikom.
Planem obu platform jest sprzedaż ponad miliona biletów do końca 2019 roku, których łączna wartość wynosić będzie 74 miliony złotych.