Spółka w III kwartale tego roku uzyskała wzrost przychodów o 9,8% i kształtowały się one na poziomie ponad 72,5 mln zł.
Narastająco za okres od 1 stycznia do 30 września 2023 r. spółka wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości ponad 215 mln zł, co stanowi wzrost o 10,3%. więcej w ujęciu rdr.
Marża brutto na sprzedaży wyniosła 56,7% w porównaniu do 53% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku, a od początku roku do końca III kwartału wskaźnik ten wzrósł o ok. 2,6 p. proc. do poziomu 59,3%.
Na koniec września bieżącego roku Grupa prowadziła sprzedaż w 220 salonach, co stanowiło lekkie zmniejszenie w porównaniu do 227 salonów, jakie posiadała w III kwartale 2022 r. dla obu marek (Monnari – 184 salonów, franczyza Monnari – 20 salonów, Femestage – 16 salonów), wraz ze sklepem internetowym. Łączna powierzchnia handlowa wyniosła około 46,6 tys. m kw., co stanowi spadek o 1,9% w porównaniu do 47,5 tys. m kw. w III kwartale 2022 r. Rok do roku odnotowano zmniejszenie ilości salonów o 7.