Strona główna / Artykuły z branży / Mohito wprowadziło swoją aplikację na kolejny rynek

Mohito wprowadziło swoją aplikację na kolejny rynek

i jest już dostępna w 4 krajach.

Marka Mohito uruchomiła swoje narzędzie na czwartym już rynku. Tym razem mobilna aplikacja jest dostępna dla klientek ze Słowacji. To ważny element realizacji strategii, której celem jest stworzenie nowoczesnego i spójnego ekosystemu zakupowego, łączącego świat fizycznych sklepów z cyfrowymi technologiami.

Z aplikacji Mohito korzystają już klientki z Polski, Czech i Rumunii. Dzięki niej mogą m.in. wygodnie przeglądać kolekcje i poznawać najnowsze propozycje, otrzymywać dostęp do unikalnych promocji i ofert, wybierać opcję odbioru zamówień w wybranym sklepie stacjonarnym oraz mieć zawsze pod ręką historię zakupów i e-paragony.

Od momentu debiutu aplikacja została pobrana już ponad 3 miliony razy, a jej znaczenie w sprzedaży internetowej systematycznie rośnie – obecnie generuje niemal 70% przychodów marki w kanale e-commerce.

Rozszerzenie działalności na rynek słowacki to kolejny istotny krok w zagranicznej ekspansji oraz w umacnianiu strategii omnichannel, której priorytetem jest komfort i potrzeby klientki – niezależnie od tego, gdzie i jak robi zakupy.

Kategorie: