Strona główna / Artykuły z branży / Mobilne zarządzanie biznesem franszyzowym

Mobilne zarządzanie biznesem franszyzowym

Sieć Żabka wspiera partnerów

Sieć Żabka dla swoich franczyzbiorców przygotowała specjalną aplikację mobilną, która będzie ułatwiać zarządzanie sklepem. Aplikacja pozwoli np. na bieżące monitorowanie wyników sprzedaży w sklepach, symulację przychodów, rozliczenia finansowe czy też weryfikację poziomu zatowarowania. Pomysł ma być swego rodzaju mobilnym centrum dowodzenia sklepem, które pozwoli na kontrolowanie różnych procesów i urządzeń. Franczyzobiorcy będą otrzymywać także m.in. powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, a więc będą mieli kontrolę nad tym czy zostały one otwarte o właściwej godzinie. Możliwe będzie również sprawdzenie TOP 30 najlepiej rotujących produktów w sklepie.

Sieć wychodząc naprzeciw oczekiwań franczyzobiorców oraz dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii wprowadziła nowe narzędzie, które ułatwi pracę przedsiębiorców.  Na kolejne miesiące sieć zaplanowała również rozwój nowego narzędzia o strategię motywacyjną (grywalizację), która motywować będzie nie tylko franczyzobiorców, ale również sprzedawców do aktywnej sprzedaży.

Kategorie: