Sieć Żabka wspiera partnerów
Sieć Żabka dla swoich franczyzbiorców przygotowała specjalną aplikację mobilną, która będzie ułatwiać zarządzanie sklepem. Aplikacja pozwoli np. na bieżące monitorowanie wyników sprzedaży w sklepach, symulację przychodów, rozliczenia finansowe czy też weryfikację poziomu zatowarowania. Pomysł ma być swego rodzaju mobilnym centrum dowodzenia sklepem, które pozwoli na kontrolowanie różnych procesów i urządzeń. Franczyzobiorcy będą otrzymywać także m.in. powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, a więc będą mieli kontrolę nad tym czy zostały one otwarte o właściwej godzinie. Możliwe będzie również sprawdzenie TOP 30 najlepiej rotujących produktów w sklepie.
Sieć wychodząc naprzeciw oczekiwań franczyzobiorców oraz dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii wprowadziła nowe narzędzie, które ułatwi pracę przedsiębiorców. Na kolejne miesiące sieć zaplanowała również rozwój nowego narzędzia o strategię motywacyjną (grywalizację), która motywować będzie nie tylko franczyzobiorców, ale również sprzedawców do aktywnej sprzedaży.