W listopadzie jej przychody to niemal 4 mln zł
Miraculum ponad 80% wzrosty wypracowała w krajowym kanale nowoczesnym, do którego zalicza supermarkety, drogerie oraz dyskonty. Znacznie wzrosła również sprzedaż sklepu internetowego.
Duży wpływ na wyniki miała także sprzedaż na rynki zagraniczne i w listopadzie eksport przyniósł ponad 1 mln zł przychodów.
W listopadzie przychody Miraculum wyniosły 3,9 mln zł względem 3,3 mln zł rok wcześniej, co daje wzrost o 17% rdr. Narastająco, od stycznia do końca listopada przychody firmy wyniosły 40,7 mln zł czyli o 33% więcej niż w tym samym okresie 2021 roku.
Spółka wypracowała w listopadzie bieżącego roku 1,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w kanale nowoczesnym dystrybucji (firma zalicza do niego supermarkety, drogerie, dyskonty), co daje wzrost o 81% w stosunku do listopada 2022 r.
Z tytułu sprzedaży kosmetyków na rynki zagraniczne przychody w listopadzie tego roku wyniosły ponad 1 mln zł.
W niedalekiej przyszłości planowana jest realizacja kontraktów podpisanych w pierwszej połowie tego roku do klientów z ZEA i Arabii Saudyjskiej. Miraculum podpisała nowy kontrakt z partnerem z Iraku na dystrybucję produktów marki w tym kraju (kosmetyki do pielęgnacji twarzy i perfumeria).
Istotnie wzrosła również popularność sklepu internetowego marki. Narastająco, w okresie styczeń-listopad 2022 r. Miraculum odnotowała przychody z tego tytułu na poziomie 0,33 mln zł, co daje wzrost o 96 % w stosunku do tego samego okresu w 2021 roku, kiedy wtedy wyniosły one 0,17 mln zł.