Kolejny rynek zyskał własną aplikację mobilną.
Litewscy klienci zyskali dostęp do aplikacji Sinsay. Jest to już 12 rynek z dedykowaną platformą mobilną. LPP intensywnie rozwija m-commerce, łącząc zakupy stacjonarne z cyfrowymi w spójną całość.
Aplikacja została już pobrana ponad 26 milionów razy, a na co dzień korzysta z niej aktywnie 8 milionów unikalnych użytkowników. W samym pierwszym kwartale 2025 roku sprzedaż online wszystkich marek odpowiadała za niemal 30% całkowitych przychodów LPP. Co istotne, aż 80% internetowych transakcji Sinsay realizowanych było właśnie za pomocą aplikacji mobilnej. Przedstawiciele LPP przewidują ponadto, że w ciągu najbliższych trzech lat sprzedaż online podwoi swój udział.
Dzięki aplikacji klienci mogą korzystać z wielu udogodnień, takich jak:
• ekskluzyjne rabaty w programie lojalnościowym Sinsay Club,
• dostęp do wyjątkowych promocji i ofert specjalnych,
• szybki podgląd nowości i kolekcji nadchodzących,
• możliwość wygodnego odbioru zamówień w salonach,
• pełna historia zakupów zawsze pod ręką.
Aplikacja mobilna wspiera również sprzedaż w sklepach stacjonarnych, potęgując zjawisko ROPO (research online, purchase offline). Szacuje się, że co czwarty klient odwiedzający sklep wcześniej sprawdza ofertę online lub w aplikacji.
Nowa strategia LPP zakłada dynamiczny rozwój marki Sinsay, która ma stać się głównym filarem wzrostu Grupy. Do 2027 roku Sinsay ma generować aż 75% całkowitych przychodów. Rozbudowa sieci sklepów stacjonarnych do około 7500 lokalizacji oraz wzrost sprzedaży online do 10 mld zł mają umożliwić LPP podwojenie skali działalności i osiągnięcie 40 mld zł przychodów w ciągu trzech lat.