Strona główna / Artykuły z branży / Marka L’Osteria rozwija się w Polsce

Marka L’Osteria rozwija się w Polsce

Bedzie drugi lokal i dostawy do domu.

L'Osteria to marka, która zdobyła serca wielbicieli włoskiej kuchni w 9 krajach europejskich i dynamicznie rozwija się również w Polsce. Ostatnio podjęto dwie istotne decyzje dotyczące lokalizacji drugiej restauracji marki w nowo powstającym retail parku San Park Mysiadło oraz uruchomienia usługi dostaw do domu.

Druga restauracja ma być zlokalizowana w San Park Mysiadło, czyli obecnie największym w budowie retail parku w województwie mazowieckim, znajdującym się w dynamicznie rozwijającym się powiecie piaseczyńskim. Koncept tego centrum bezpośrednio nawiązuje do modelu wolnostojących lokali L'Osteria, które zazwyczaj znajdują się poza ścisłym centrum dużych miast.

Tak jak od poczatku firma zapowiadała otwarcie 10 lokali w ciągu 5 lat, tak planowane otwarcie drugiej restauracji we wrześniu 2024 roku stanowi istotny krok w realizacji tej strategii.

Lokal w Mysiadle jest prawie całkowicie przeszklony a jego powierzchnia to  439 m2. Wewnątrz restauracji będzie 130 miejsc oraz dodatkowo 150 w sezonie ogródkowym na zewnątrz.

Kolejnym istotnym krokiem w rozwoju marki w Polsce jest uruchomienie usługi dostaw do domu. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość delektowania się smakami L'Osterii nie tylko w urokliwych wnętrzach restauracji, lecz także w zaciszu własnych domów lub biur. Na początek, strefa dostaw obejmuje bliskie sąsiedztwo restauracji w Warszawie, Koneser, jednak firma planuje stopniowe rozszerzanie obszaru obsługiwanych dostaw.

Kategorie: