Grupa nawiązała współpracę z Klarną.
Dla klientów LPP nowe opcje płatności będą dostępne w wybranych krajach europejskich, m.in. w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
W Polsce nieoprocentowana usługa Klarna „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna w sklepach online wszystkich marek grupy LP (tj. Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp). Strony pracują także nad wdrożeniem płatności Klarna w sklepach stacjonarnych LPP. Wcześniej możliwość skorzystania z płatności odroczonych ma być dostępna w aplikacji mobilnej LPP.
Opcja „Zapłać za 30 dni” to flagowy produkt Klarny, umożliwiający klientom złożenie zamówienia, odebranie go i sprawdzenie, a następnie zapłacenie za nie w ciągu 30 dni. Swoimi usługami Klarna chce zapewniać konsumentom bardziej sprawiedliwą i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych produktów bankowych i kredytowych, ale także innych usług typu BNPL.
W Wielkiej Brytanii, Niemczech i na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (poza Polską), gdzie obecne jest LPP, dla klientów sklepów online udostępnione zostały różne opcje odroczonej płatności Klarny, w tym m.in. „Zapłać w 3 ratach”.