To wynik o 123,1% wyższy rdr
LPP S.A. w I półroczu roku finansowego 2020/2021 osiągnęło przychody ze sprzedaży w wysokości 3,31 mld zł, wobec 4,16 mld zł w tym samym okresie czasu roku ubiegłego. Strata operacyjna wyniosła 228,2 mln zł, a strata netto 392,6 mln zł.
W I półroczu firma LPP osiągnęła ze sprzedaży e-commerce 1 mld zł przychodów. Jest to wzrost o 123,1% wyższy niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w kanale online jest efektem migracji klientów z tradycyjnego kanału sprzedaży do kanału internetowego. Zakupy przez internet stały się alternatywą wobec stacjonarnych sklepów. W I półroczu 2020/21 sprzedaż internetowa stanowiła 30,4% sprzedaży całościowej Grupy, a około 50% sprzedaży w tym kanale wygenerowane zostało przez sprzedaż w Polsce.
Grupa LPP zakłada, że nakłady inwestycyjne w 2020/2021 roku wyniosą 730 mln zł, a w 2021/2022 roku, aż 1,1 mld zł.