Chatbot ARI pomoże dobrać ubrania.
W sklepie online Chatbot ARI pomoże klientom dobrać ubrania w zależności od ich oczekiwań i niczym najlepszy doradca zarekomenduje dopasowane do siebie elementy garderoby. ARI poinformuje również klientów o wyprzedażach i promocjach, a także przypomni o niedokończonym zamówieniu w koszyku oraz wesprze w doborze odpowiedniego rozmiaru produktu.
Chatboty coraz częściej pełnią rolę doradców klienta w wypadku zakupów online. To innowacyjne rozwiązanie w sektorze fashion jest wciąż wykorzystywane przez nielicznych a mogą one zwiększyć współczynnik konwersji nawet o ok. 70%. Chatboty domykają transakcje w sposób bardziej efektywny oraz sprawnie przeprowadzają klienta przezcałą ścieżkę zakupową, a nawet sugerują kolejne kroki.
Podążając za najnowszymi trendami i zarazem wyznaczając je, Lancerto uruchomiło innowacyjnego chatbota ARI, który ma zapewnić klientowi doświadczenie zakupowe podobne do tego, które spotkać może w salonie stacjonarnym. Jego główne funkcjonalności to: przeprowadzenie klientów przez ścieżkę kupującego, przedstawienie spersonalizowanych rekomendacji produktów, informowanie o wyprzedażach i promocjach, przypominanie o niedokończonym zamówieniu w koszyku. Czatbot ARI zapewni klientom również wsparcie posprzedażowe tj.: pomoże klientowi w sprawdzeniu statusu realizacji zamówienia i statusu dostawy, pomoże odnaleźć salon w danej lokalizacji oraz wesprze w odnajdywaniu informacji o pielęgnacji produktów.
Uruchomione właśnie narzędzie obecnie jest na etapie testów i zbierania feedbacku od użytkowników. Ma być też stale rozwijane. Nawet na ten tydzień planowane jest zasilenie bazy kolejnymi scenariuszami rozmów.
Chatbot ARI jest kolejnym rozwiązaniem, które wspiera klientów marki w zakupach online i pomaga im odpowiednio dobrać ubrania. Wcześniej marka wprowadziła FitFindera, który pomaga określić rozmiar.