W I kwartale tego roku Kubota wygenerowała 3.397.937,57 zł przychodów ze sprzedaży, co daje wzrost o 14,4%.
Koszty działalności operacyjnej poniesione wyniosły 3.216.834,23 zł, co dało wzrost o prawie 15% względem poprzedniego roku.
W I kwartale bieżącego roku do głównych kategorii kosztowych zaliczały się: wartość sprzedanych towarów i materiałów (1.566.013,87 zł), Usługi obce (1.309.080,87 zł), które związane są bezpośrednio z charakterystyką prowadzonej przez spółkę działalności.
W I kwartale tego roku zysk ze sprzedaży wyniósł 181.103,34 zł, co stanowi wzrost o 5,3% w porównaniu z okresem porównywalnym poprzedniego roku. Zysk netto wyniósł 160.974,46 zł, co dało wzrost o prawie 15,4% w porównaniu z okresem porównywalnym minionego roku minionego.
Ponadto spółka podsumowała również wydarzenia w I kwartale 2023 roku a były to m.in. promocja klapków basenowych w ponad 3000 sklepach Biedronka, realizacja hurtowych zamówień kontraktacyjnych m.in. dla Eobuwie/Modivo, Sportano, Decathlon, nawiązanie współpracy B2B i realizacja zamówień klapków personalizowanych dla znaczących i rozpoznawalnych marek.