Strona główna / Artykuły z branży / Komfort dba o customer experience

Komfort dba o customer experience

Komfort zmodernizowany we Wrocławiu

8 lutego otwarty został zmodernizowany sklep Komfort we Wrocławiu. Jego powierzchnia sprzedaży wynosi 993 mkw.  Po zmianach, zgodnie z najnowszym konceptem do aranżacji sklepów wykorzystano kolory – biały i czarny. To sprawiło że nadają one wnętrzu nowoczesny charakter, rozświetlają i optycznie powiększają przestrzeń. Fantastycznie prezentują się meble w naturalnym odcieniu drewna. Trzeba przyznać że sieć sklepów Komfort dołożyła wszelkich starań by zakupy były jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze.

Zgodnie z tendencjami asortyment podzielono na strefy: podłóg twardych, dywanów, wykładzin i drzwi. Dzięki temu rozwiązaniu w prosty sposób każdy klient może znaleźć niezbędne produkty, niezależnie czy jest na etapie remontu mieszkania bądź domu czy też finalnego wyposażania wnętrza. Nowo otwierane sklepy oferują także stanowiska edukacyjne, gdzie klient poznaje cechy i właściwości produktów oraz ekrany multimedialne, które pozwalają zainspirować się i zobaczyć panele lub dywan w przykładowej aranżacji wnętrza

Kategorie: