Strona główna / Artykuły z branży / Kolporter i Lidl łączą siły

Kolporter i Lidl łączą siły

Sieci zacieśniają współpracę

Największy dystrybutor prasy w Polsce zamierza w tym roku uruchomić 47 saloników prasowych w sklepach Lidla.

Pierwszy salonik w Lidlu uruchomili w 2014 r. Obecnie saloniki prasowe Kolportera działają w 20 spośród ok. 630 sklepów Lidla w Polsce. W tym roku pojawi się 47 kolejnych.

Saloniki, które są uruchamiane w Lidlach mają w swojej ofercie m.in. szeroką ofertę tytułów prasowych, artykułów tytoniowych, oferują także doładowania do telefonów, karty podarunkowe, doładowania do platform internetowych, gry. Klienci Lidla mogą także w saloniku Kolportera opłacić rachunki, zamówić wybrane tytuły prasowe, zrealizować zakłady Lotto, czy opracować trasę przejazdu transportem busowym, autokarowym i kolejowym oraz nabyć bilety.

Kategorie: