Tym razem marka Ryłko zaprasza do odświeżonych salonów.
Ryłko systematycznie modernizuje swoją sieć sprzedaży, wprowadzając nowy koncept wystroju w istniejących salonach. Niedawno zakończono prace nad trzema zmodernizowanymi lokalami marki – w centrach handlowych Focus w Piotrkowie Trybunalskim, King Cross w Poznaniu oraz Sanowa w Przemyślu.
W odświeżonych salonach klienci mogą liczyć na bogatszą ofertę modnego i komfortowego obuwia na każdą okazję. Jak zapowiada właściciel marki, spółka Brawo, kolejne sklepy sieci będą stopniowo poddawane modernizacji.
Ryłko to polska marka, która należy do grona najszybciej rozwijających się firm obuwniczych w kraju. Jej salony znajdują się w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. Od ponad 60 lat marka umacnia swoją pozycję dzięki wysokiej jakości wyrobom, ponadczasowemu designowi oraz umiejętnemu łączeniu tradycji z nowoczesnymi trendami. Każda nowa kolekcja Ryłko zaskakuje świeżymi propozycjami, przyciągając coraz szersze grono klientów.
W ofercie marki znajdują się m.in. linie damskie Estima, Relax i #RKO, a także kolekcje obuwia męskiego oraz galanterii skórzanej.