Strona główna / Artykuły z branży / Kaufland stawia na marki własne

Kaufland stawia na marki własne

Nowy rok pod znakiem nowości

Ubiegły rok dla sieci Kaufland w Polsce to czas inwestycji m.in. w automatyzację procesów w logistyce, wprowadzenie programu lojalnościowego. W 2019 roku sieć stawiać będzie na rozwój nowych marek w tym drogeryjnych. Aktualnie na terenie Polski znajduje się 208 sklepów Kaufland, a w najbliższym czasie planowane są kolejne inwestycje. W międzyczasie sieć modernizuje już istniejące markety poprzez odświeżenie ich wyglądu czy też wdrożenie nowoczesnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań.

Założona przez sieć strategia to również poprawa wygody zakupów w sklepach dzięki wprowadzaniu nowych rozwiązań tj. kasy samoobsługowe, nowy format gazetki reklamowej – Kaufland – Gazetka 3D, czy też możliwość płacenia za zakupy poprzez Apple Pay. Od kwietnia ubiegłego roku funkcjonuje również Program Payback, pojawiły się także nowe marki spożywcze tj. K-Free, K-to go, tekstylia dla dzieci Kuniboo i Hip&Hopps oraz marka drogeryjna Bevola.

Rok 2019 to czas w którym pojawią się kolejne nowości w markach własnych.

Kategorie: