Strona główna / Artykuły z branży / Kaufland Marketplace w Polsce po roku obecności

Kaufland Marketplace w Polsce po roku obecności

To 3 mln użytkowników każdego miesiąca.

Kaufland Marketplace, obecny w Polsce od sierpnia 2024 roku, świętuje swój pierwszy rok działalności. Platforma przyciąga miesięcznie aż 3 mln użytkowników i oferuje ponad 6 mln produktów w ponad 6400 kategoriach, umacniając swoją pozycję w rynku e-commerce jako jedna z najszybciej rozwijających się platform w kraju - informuje dyskont.

Rozpoznawalność Kaufland w Polsce sięga 99%. Dzięki połączeniu platformy z aplikacją i programem lojalnościowym Kaufland Card, zakupy w internecie i w sklepach stacjonarnych są ze sobą ściśle zintegrowane.

Na Kaufland.pl działa obecnie 3 000 sprzedawców internetowych, którzy odnotowali średni wzrost sprzedaży o ponad 15%. Średnia wartość koszyka to 140 euro. Największą popularnością cieszą się smartfony, tablety, meble, rowery oraz perfumy, a najczęściej wybierane kategorie to elektronika i komputery, wyposażenie wnętrz oraz ogród i majsterkowanie.

Kaufland Marketplace wyróżnia się na tle rynku wyjątkowo niskim wskaźnikiem zwrotów. Podczas gdy średnia w Polsce wynosi 14%, na platformie jest to zaledwie 3%, co świadczy o zaufaniu klientów i wysokiej jakości obsługi – informuje detalista.

Kaufland Marketplace wyróżnia się swoim europejskim rodowodem. Jako część Grupy Schwarz, platforma zapewnia zgodność z regulacjami UE, bezpieczeństwo danych i przejrzyste zasady współpracy. W ramach Kaufland Global Marketplace sprzedawcy mogą łatwo prowadzić sprzedaż w wielu krajach jednocześnie. Do dyspozycji jest siedem platform handlowych oraz bezpłatne dodatkowe usługi, takie jak tłumaczenia opisów produktów czy indywidualne wsparcie sprzedażowe.

Od marca sprzedawcy mają możliwość oferowania artykułów odnowionych, obok produktów nowych, używanych i klasy B. Obecnie dostępnych jest około 20 000 takich ofert, a ich liczba będzie stopniowo rosnąć. Ta nowa opcja odpowiada na coraz większe zainteresowanie klientów zrównoważonymi zakupami i daje sprzedawcom szansę na rozwój w dynamicznym sektorze e-commerce.

Kategorie: