Nowa polityka zwrotów
Od 1 marca 2018 Jysk umożliwia zwrot produktów bez ograniczeń czasowych. Co ciekawe, jeśli klient nie będzie miał dowodu zakupu, towar także zostanie przyjęty. Dotyczy to zarówno produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym, jak i online. Za towary z dowodem zakupu zwracana będzie gotówka, w pozostałych przypadkach Jysk proponuje klientom zwrot na kartę podarunkową lub wymianę na inny towar.
Nowa, jeszcze bardziej przyjazna polityka zwrotów jest odpowiedzią na potrzeby klientów. Nowe rozwiązanie wprowadzono na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród 15 tysięcy respondentów w 12 krajach w Europie. Okazało się, że łatwy i prosty zwrot jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze sklepu, w którym dokonują zakupów.
Nowe zasady zwrotu obejmują zwroty we wszystkich 1,2 tys. sklepach Jysk Nordic w 20 krajach.