Strona główna / Artykuły z branży / Jarosław Daniel nowym General Managerem OberAlp

Jarosław Daniel nowym General Managerem OberAlp

Niezmienna pozostaje strategia marek Salewa, Speedo, Dynafit, Wild Country, Silva i Pomoca

OberAlp Polska od 1 grudnia br. zyskała nowego menadżera, za sterami firmy zasiadł wcześniej związany już z nią przez markę Speedo Jarosław Daniel, który zapowiada kontynuowanie polityki swojego poprzednika – Jacka Grzędzielskiego - oraz dalszy rozwój wysokiej kultury biznesu b2b.

Pod egidą Oberalp Polska nieustannie rosną w siłę znane marki z branży outdoorowej takie jak SALEWA, DYNAFIT, Wild Country, Silva i Pomoca, ale także Speedo, czyli międzynarodowej sławy brand ze świata pływackiego. Dystrybutor dokłada wszelkich starań, by wychodzić naprzeciw potrzebom swoich dotychczasowych i potencjalnych klientów.

Podążając za przykładem swojej centrali, już dwa lata temu przeorganizował on system prezentacji kolekcji: zamienił głośne i tłoczne hale targowe na krajowe konwencje dopasowane terminem i programem do polskich klientów. Równie ważnymi korzyściami płynącymi z takiej decyzji są wysoka jakość czasu spędzanego z klientami oraz możliwość lepszego  przedstawienia kolekcji, nowości i koncepcji współpracy. Rekordowa frekwencja, jaką cieszyła się listopadowa edycja zdaje się potwierdzać, że taka forma spotkań spotyka się z coraz większym entuzjazmem ze strony klientów.

Konwent 2017, na którym firma poinformowała o zmianie General Menadżera obfitował również w inne atrakcje.

Pierwszy dzień poświęcony został markom SALEWA oraz Silva, z nowościami których uczestników prezentacji zapoznali Grzegorz Hajny (Sales & Marketing Manager dla marek SALEWA i Wild Country) oraz Piotr Gąsiorowski (Sales & Marketing Manager dla marek DYNAFIT, Silva i Pomoca). Wieczorem odbyło się natomiast oficjalne powitanie gości, pokaz mody oraz prelekcja zespołu Alpine Wall Tour, czyli Jacka Matuszka i Łukasza Dudka – polskich wspinaczy wspieranych przez SALEWA, którzy ostatnimi wyczynami w górach ugruntowali swoją pozycję w absolutnym światowym topie sportowców specjalizujących się we wspinaczce wielkościanowej.

Drugi dzień rozpoczęła poranna dawka aktywności. Dzięki firmie Tatra Trade prowadzącej w Zakopanem oficjalne DYNAFIT Test Center, chętni mogli spróbować swoich sił na popularnych Fatbike’ach. Kolejne punkty programu obejmowały prezentacje marek DYNAFIT – tu w roli głównej Piotr Gąsiorowski, a także Speedo pod batutą Jarosława Daniela. Nowością był blok poświęcony wyłącznie technologiom Gore-Tex, o których w jak zwykle interesujący sposób opowiadał Jakub Dyrlico (Gore-Tex® Country Marketing Manager).

Wśród zaproszonych gości pojawili się przedstawiciele nie tylko 45 najważniejszych sklepów w branży, ale także firm i instytucji partnerskich Oberalp – TOPR, TPN, Biura Przewodników Wysokogórskich SALEWA, magazynu GÓRY oraz serwisu 4outdoor. Wśród gości specjalnych znaleźli się Kinga Baranowska – wybitna polska himalaistka wspierana przez SALEWA, Eduard Reshin – Speedo Business Development Director oraz Andrea Renaletti – Dyrektor ds. Visual Merchandising grupy Oberalp.

Trzecia zimowa konwencja Oberalp Polska potwierdziła, że proponowana przez firmę nowa forma spotkania z klientami doskonale wpisuje się w trendy rozwijającego się rodzimego rynku outdoorowego. Kolejną prezentację kolekcji – na sezon Wiosna/Lato 2019 – firma zapowiada na okolice przełomu maja i czerwca 2018.

Kategorie: