Rusza również akcja promocyjna.
InPost systematycznie wprowadza usługę InPost Pay w kolejnych sklepach internetowych. W okresie przedświątecznego szczytu zakupowego, we współpracy z partnerami, InPost rozpoczyna wyjątkową akcję promocyjną, mającą na celu zachęcenie klientów do udziału w prawdziwej rewolucji zakupowej.
InPost Pay to przełomowa usługa od InPost, która integruje płatność i dostawę, umożliwiając dokonywanie transakcji jednym kliknięciem, już bezpośrednio na karcie produktu lub w koszyku zakupowym. Dzięki prostemu procesowi jednorazowej rejestracji, użytkownicy zyskują możliwość błyskawicznych zakupów. Wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay" i skorzystać z licznych przywilejów tej innowacyjnej usługi.
Po dokonaniu wyboru, użytkownicy przechodzą do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować swoje zakupy. Aplikacja automatycznie proponuje preferowaną formę dostawy oraz wybraną metodę płatności, co sprawia, że cały proces jest niezwykle szybki i wygodny. Dodatkowo, wszystkie istotne informacje dotyczące zamówień są przechowywane w jednym centralnym miejscu, co ułatwia zarządzanie nimi.
Usługa oferuje najpopularniejsze metody płatności, tj. płatności kartą VISA i Mastercard, w tym Google Pay, Apple Pay oraz BLIK. Dodatkowo, InPost Pay sugeruje użytkownikowi najbardziej dogodną formę dostawy, umożliwiając wybór między maszyną Paczkomat, punktem PUDO czy opcją dostawy kurierem.
InPost Pay jest już dostępny w wielu wiodących sklepach internetowych. Dla sprzedawców korzystanie z tej usługi oznacza zwiększenie potencjału biznesowego poprzez poprawę konwersji oraz wzrost liczby nowych klientów. Dzięki różnorodności dostępnych opcji płatności i elastyczności w wyborze formy dostawy, InPost Pay staje się atrakcyjnym narzędziem wspierającym rozwój e-commerce i zwiększającym satysfakcję klientów.
InPost Pay dostępny jest już w sklepach tj.: North, TaniaKsiazka.pl, Ochnik, Varlesca, Gandalf, JanShop, Deezee (Grupa CCC), Ryłko, Komputronik i wielu innych.