i rośnie w siłę.
Grupa InPost znacząco rozszerzyła swoją infrastrukturę logistyczną, osiągając ponad 10 000 Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 8 000 we Francji. Wraz z punktami PUDO, sieć InPost obejmuje już ponad 16 000 lokalizacji na terenie UK i ponad 17 000 we Francji.
We Francji Grupa InPost, operująca pod marką Mondial Relay, osiągnęła pozycję lidera rynku dzięki imponującej sieci ośmiu tysięcy Paczkomatów. W ciągu zaledwie trzech lat liczba tych urządzeń wzrosła ponad 25-krotnie, co przyczyniło się do ugruntowania pozycji dostaw out-of-home jako nowoczesnego, niezawodnego i bardzo popularnego rozwiązania wśród francuskich konsumentów. Mondial Relay zostało także wyróżnione w prestiżowym zestawieniu BrandZ „TOP50 Francja”, trafiając do grona 50 najcenniejszych marek we Francji i osiągając wycenę przekraczającą 1 miliard dolarów.
W Wielkiej Brytanii tj. największym rynku e-commerce w Europie – InPost zajmuje obecnie trzecią pozycję wśród niezależnych operatorów logistycznych obsługujących handel internetowy. Dzięki niedawnej inwestycji w firmę Yodel, Grupa znacząco przyspieszyła ekspansję, poszerzając bazę współpracujących sprzedawców do ponad 700 e-sklepów oraz zwiększając liczbę punktów odbioru i nadania przesyłek (OOH) z 13 do 16 tysięcy. Te działania pozwalają InPost prognozować wzrost rocznego wolumenu przesyłek do około 300 milionów (dla porównania: w 2024 roku dostarczono 93,2 mln paczek). W pierwszym kwartale 2025 roku Grupa InPost obsłużyła 272 mln przesyłek, co oznacza wzrost o 12% rok do roku, rozbudowała sieć OOH do ponad 83 tysięcy punktów i osiągnęła przychody na poziomie 3 miliardów złotych, notując 22-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.