i ogłasza dalsze plany ekspansji na rynkach państw Zatoki Perskiej (GCC).
INGLOT, we współpracy ze swoim partnerem franczyzowym – Grupą Apparel, ogłosił ponowne otwarcie flagowego salonu w Avenues Mall w Kuwejcie. Towarzyszące wydarzeniu hasło „New era of beauty begins in Kuwait” stanowiło nie tylko zapowiedź debiutu nowoczesnej przestrzeni handlowej nowej generacji, lecz także wyraz strategicznych planów rozwoju i transformacji marki na rynkach krajów Rady Współpracy Zatoki (GCC).
Uroczystość otwarcia zainaugurowała oficjalna ceremonia z udziałem Ambasadora Rzeczypospolitej Polskiej w Kuwejcie, J.E. Michała Cholewy i jego małżonki, a także Grzegorza Inglota, CEO marki INGLOT. Symboliczne przecięcie wstęgi podkreśliło silne relacje kulturalne i gospodarcze łączące Polskę z Kuwejtem. W wydarzeniu uczestniczyli czołowi influencerzy z branży beauty, przedstawiciele mediów oraz liderzy rynku, którzy jako pierwsi mogli zapoznać się z nową odsłoną salonu INGLOT – przestrzenią stworzoną z myślą o nowoczesnych i spersonalizowanych doświadczeniach związanych z makijażem i pielęgnacją.
Nowa koncepcja salonu łączy nowatorski design, otwartą, przyjazną przestrzeń oraz angażujące doświadczenia zakupowe, które wykraczają poza tradycyjne podejście do sprzedaży. Klienci są zachęcani do odkrywania, eksperymentowania i interakcji w inspirującym, dynamicznym środowisku społeczności beauty. Wyrazista i wyrafinowana identyfikacja wizualna, uzupełniona o nowoczesny branding i starannie zaprezentowaną ofertę produktów, podkreśla zaangażowanie marki INGLOT w jakość, innowacyjność i satysfakcję klientów.
Salon zlokalizowany w Avenues Mall jest jednym z pionierskich na świecie, w którym wprowadzono nową koncepcję, co stanowi wyraz zaangażowania marki INGLOT w innowacyjny rozwój oraz dostosowanie oferty do specyfiki i potrzeb rynku krajów GCC.