Oferta powiększyła się o kolejne marki
Hebe w swojej ofercie ma już 16 marek koreańskich w ramach których funkcjonuje 300 produktów pielęgnacyjnych. Większość z nich to maseczki w różnych formatach. Marki produkowane są w Azji i wszystkie receptury z których powstają produkty tworzone są również w Azji. Do grona marek, które sieć wprowadziła w ubiegłym roku aktualnie dołączyły nowe tj. Blink Pop, Mediheal, Pure Heals i MBeauty.
Z okazji pojawienia się nowości Hebe wydało specjalny katalog promocyjny w którym znajdujące się produkty można kupić w specjalnych cenach. Na prezentacje azjatyckiej oferty zaproszeni zostali przedstawiciele mediów.
Hebe należy do Grupy Jeronimo Martins, właściciela Biedronki. Oferta sieci do kosmetyki i perfumy. Na terenie kraju funkcjonuje ponad 200 drogerii Hebe i ponad 50 aptek z których część jest połączona z drogeriami.