Strona główna / Artykuły z branży / Grupa Mex Polska chce mieć w Polsce 100 Pijalni Wódki i Piwa

Grupa Mex Polska chce mieć w Polsce 100 Pijalni Wódki i Piwa

Mex Polska, która jest notowana na GPW spółka holdingowa i zarządza siecią 5 popularnych konceptów gastronomicznych w Polsce, poinformowała o otwarciu nowego punktu w ramach  brandu Pijalnia Wódki i Piwa.

Nowe miejsce na mapie Nowego Targu powstało w nocy z 25 na 26 sierpnia tego roku. Koncept zainspirowany został okresem PRL-u i zajmuje czołową pozycję w segmencie bistro na rynku gastronomicznym w Polsce. Jest on także jednym z najbardziej dochodowych brandów grupy kapitałowej Mex Polska.

Sieć ta liczy ponad 30 lokali ale cel grupy jest ambitny i w swoim portfolio chce mieć 100 Pijalni Wódki i Piwa w całej Polsce. Kolejne otwarcie zaplanowane jest jeszcze w tym kwartale w Zamościu.

Jak szacuje Spółka w I półroczu tego roku skonsolidowane przychody grupy wzrosły rdr o 27,2%, do 44,6 mln zł.

Pijalnia Wódki i Piwa to koncept, który daje klientom możliwość cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL i ofertuje typowe dla tamtych czasów przekąski.

Model biznesowy grupy zakłada rozbudowę wszystkich z 5 dostępnych konceptów. Jeszcze w tym roku w Zamościu zostanie otwarty następny punkt Pijalni Wódki i Piwa oraz jesienią kolejny w segmencie bistro, lokal w ramach nowego popkulturowego konceptu Chicas&Gorillas w Warszawie.

Kategorie: