Strona główna / Artykuły z branży / Grupa CDRL notuje rekordy w e-commerce

Grupa CDRL notuje rekordy w e-commerce

A w sklepach stacjonarnych sprzedaż umiarkowanie dobra

Właściciel marki Coccodrillo i Buslik – Grupa CDRL w IV kwartale ubiegłego roku wygenerowała przychody (w obu markach) na poziomie 97,8 mln zł (spadek o ok. 17% rdr). Natomiast dużą popularnością cieszył się kanał e-commerce w którym sprzedaż wzrosła o 93% rdr (polski sklep internetowy), co dało przychody w wysokości 10,93 mln zł. Sklep internetowy sieci Buslik zanotował 3,85 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 88% rdr.

W sklepach stacjonarnych w Polsce w IV kwartale 2020 roku przychody wyniosły 30,17 mln zł (spadek o 31% rdr), a sklepy sieci Buslik w omawianym okresie czasu zanotowały przychody na poziomie 42,33 mln zł (spadek o 20,9% rdr).

Biorąc pod uwagę okres od stycznia do grudnia 2020 roku Grupa CDRL wygenerowała przychody na poziomie 387,47 mln zł. Wynik ten jest wyższy o 13,7% w porównaniu do 2019 roku.

Kategorie: