Strona główna / Artykuły z branży / Greenpoint przejmie markę Top Secret

Greenpoint przejmie markę Top Secret

Ta strategiczna transakcja stanowi naturalny krok w rozwoju firmy Greenpoint S.A.

Redan już zawarł ze spółką Greenpoint umowę dotyczącą sprzedaży praw do znaków towarowych Top Secret i DryWash, a także umowę licencyjną. Całkowita wartość transakcji będzie oscylować między 10,5 a 13,5 miliona złotych.

Warunkowa umowa obejmuje również sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa Top Secret Fashion Story, która składa się z umów franczyzowych dotyczących 30 sklepów funkcjonujących pod marką Top Secret.

Warunkiem zawieszającym jest uzyskanie przez Greenpoint decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, która wyraża bezwarunkową zgodę na dokonanie koncentracji poprzez zakup praw do umów franczyzowych 54 sklepów Top Secret oraz sklepu internetowego topsecret.pl.

Firma ogłosiła również, że obie marki będą działać równolegle, przy jednoczesnym zróżnicowaniu oferty, skoncentrowanej na efektywnym zaspokajaniu potrzeb klientów.

Po przejęciu sklepów działających pod marką Top Secret przez Greenpoint, Redan będzie uprawniony do prowadzenia wyprzedaży swoich posiadanych towarów w tych sklepach na zasadach konsygnacji do 31 maja 2024 r. Dodatkowo, Redan będzie mógł organizować wyprzedaże swoich towarów na platformie e-commerce topsecret.pl przez okres 18 miesięcy.

Kategorie: