To kolejna zmiana wprowadzona przez markę
Firma GO Sport wybrała zwycięzcę organizowanego przetargu na obsługę PR. Zwycięska agencja to Big Picture zajmująca się PR & public affairs. Firma zajmować będzie się obsługą biura prasowego marki, wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej oraz wsparciem działań influencer relations.
Agencja dołączy do zespołu domu mediowego RL Media, który powołany został w 2017 roku przez Roberta Lewandowskiego i Group One oraz agencję Change Serviceplan. Big Picture wraz z nimi pokieruje komunikacją GO Sport w Polsce.
Firma GO Sport swoim klientom oferuje asortyment sportowy w niemal wszystkich kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Produkty przeznaczone są dla wszystkich bez względu na płeć, wiek czy też stopień zaawansowania w uprawianym sporcie. Kluczowe kampanie sezonowe, promocje okazyjne czy też projekty specjalne z zakresu influencer marketingu otrzymają wsparcie PR. Na 2019 rok oprócz bieżących kampanii zaplanowane zostały obchody 20 lat GO Sport w Polsce. W pierwszym kwartale roku zaplanowano również wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych – aplikacja mobilna, dzięki której sieć rozszerzy kanał sprzedaży.