Strona główna / Artykuły z branży / Gigantyczny wzrost w kanale e-commerce CCC

Gigantyczny wzrost w kanale e-commerce CCC

Ponad 515%!

W IV kwartale ubiegłego 2020 roku przychody Grupy CCC były o 2% wyższe niż w IV kwartale 2019 roku i jest to zasługa ogromnych wzrostów w kanale sprzedaży e-commerce, która w przypadku sklepu CCC osiągnęła ponad 515%. Całkowite przychody Grupy CCC w IV kwartale 2020 roku wyniosły 1,62 mld zł, w porównaniu do tego samego okresu czasu w 2019 roku, kiedy to Grupa osiągnęła 1,59 mld.

Sieć detaliczna Grupy – CCC, Eobuwie i Gino Rossi zanotowała spadek przychodów o 35%, które dały wynik 719 mln zł.

Natomiast firma może pochwalić się świetnym wynikiem w kanale e-commerce w którym przychody ze sprzedaży w IV kwartale 2020 roku osiągnęły 846 mln. Jest to wzrost, aż o 84%. Wcześniej wspomniane CCC zanotowało największy wzrost w tym kanale, bo aż 515%, marka DeeZee 110%, a Gino Rossi spadło o 20%.

Kategorie: