Strona główna / Artykuły z branży / Frisco inwestuje w AI

Frisco inwestuje w AI

Chatbot podpowie Ci listę zakupów

Frisco jako lider na rynku internetowych zakupów spożywczych w Polsce osiągnął bardzo wysoki stopień automatyzacji procesów i teraz inwestuje także w sztuczną inteligencję.

Poziom kompletności zamówień wyniósł imponujące 97,2%. To osiągnięcie możliwe jest dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii oraz wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu działalności w modelu pure-player.

Na obecny rok Frisco ma też w planach zrealizowanie dwóch nowych projektów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, w ramach współpracy z firmą Microsoft.
Pierwszym z nich jest opracowanie narzędzia do automatycznego badania klientów. System ten będzie opierał się na analizie rozmów z Biurem Obsługi Klienta, generując raporty i rekomendacje rozwiązań, które pozwolą na świadczenie usług na jeszcze wyższym poziomie.

Drugim projektem z wykorzystaniem AI będzie implementacja chatbota dla klientów, który będzie służył jako doradca i przewodnik po ofercie Frisco oraz który będzie usprawniał proces zakupowy.

Ostatnio Frisco zainwestowało również w nowe, automatyczne centrum dystrybucyjne w podwarszawskim Marysinie. Po powiększeniu przestrzeni magazynowej obiekt ma docelowo obsługiwać około 4 tysiące zamówień dziennie.

Kategorie: