Sklepy sieci w dotychczasowej formie przestają istnieć.
Jak ogłosił podczas konferencji prasowej Prezes Zarządu Grupy CCC, Dariusz Miłek dotychczasowy format sklepów eobuwie.pl nie spełnił oczekiwań. Grupa planuje rozwijać markę w zupełnie nowej odsłonie a do 2030 roku zamierza otworzyć 400 salonów w odmienionej koncepcji.
Dotychczasowe sklepy eobuwie.pl wyróżniała nowoczesna przestrzeń łącząca świat offline i online. Zamiast tradycyjnych półek klienci mieli do dyspozycji wygodne kanapy oraz tablety, prezentujące pełną ofertę multibrandu, obejmującą obuwie i akcesoria marek takich jak adidas, Guess, Karl Lagerfeld, New Balance i wielu innych. Jednak, jak poinformował Dariusz Miłek, ten model okazał się nierentowny, dlatego sieć czekają znaczące zmiany.
Zmiany w sieci eobuwie.pl nie kończą się jednak na tym. Ze sklepów zniknie strefa Modivo, a oferta skupi się głównie na obuwiu (60%), torebkach (30%) oraz akcesoriach (10%). Grupa CCC zapowiada szybkie wdrożenie i rozwój nowego formatu.