Strona główna / Artykuły z branży / Dynamiczny rozwój omnichannel CDRL

Dynamiczny rozwój omnichannel CDRL

Grupa stawia na sprzedaż za pomocą platform marketplace, punktów partnerskich, sklepów własnych i franczyzowych.

Grupa CRDL zaledwie w pierwszej połowie roku wprowadziła usługę click and collect oraz zwroty online-offline. Za pomocą Allegro ruszyła sprzedaż marki Lemon, a sprzedaż na Amazon.de już działa. Zmiany operacyjne również to między innymi wprowadzenie usługi But now pay later oraz wdrożenie Magento Commerce.

Prężny rozwój grupy spowodował potrzebę powiekszenia studia fotograficznego, które powiększyło się aż o 250 metrów kwadratowych. W nowym studio znajdują się dwie cykloramy, oświetlenie stałe i błyskowe. Zastosowano nowe rozwiązanie, które pozwala na jednoczesnym wykonywaniu sesji zdjęciowym oraz ich obróbkę.

W nowym studio wykonano już ponad 222% więcej zdjęć w porównaniu do okresu wakacyjnego ubiegłego roku.

Grupa bardzo mocno rozwiaja się w sprzedaży Internetowej, ale nie zapomina też o sklepach stacjonarnych.
Już niebawem rusza nowy program lojalnościowy Coccordillo Club, a dzięki niemu Klient będzie otrzymywał indywidualne oferty i rabaty.

W pierwszej połowie 2022 roku Grupa CDRL uzyskała wyższy wynik o 2,1 % w porownaniu do roku. Co spowodobwało osiągnięcie 188 mln zł przychodu. CRDL powiększyło również marżę na sprzedaży, która wynosi 51,4 proc

Kategorie: