Degustacja wina przed kupnem.
Grupa Eurocash, jako partner niezależnego handlu w Polsce, jest tworzy właścicielom małych i średnich sklepów detalicznych dodatkowe możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami. Dlatego inwestuje w innowacyjne formaty detaliczne, takim właśnie formatem jest Duży Ben. Sieć liczy obecnie 12 sklepów własnych w Wielkopolsce.
Dzięki otwarciu się na franczyzę placówki z charakterystycznym logo pojawią się w miastach w całej Polsce. Oferta współpracy skierowana jest do przedsiębiorców prowadzących zarówno sklepy alkoholowe, jak i ogólnospożywcze z licencją na sprzedaż alkoholi. Każdy kto rozważa specjalizację w tej kategorii, ale też osoby, które nie mają jeszcze własnego lokalu, będzie mógł dołączyć do sieci Duży Ben.
Duży Ben zapewnia wyposażenie sklepu, szyld oraz inne elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, system kasowy, a także pierwsze zatowarowanie na preferencyjnych warunkach, ale także wsparcie marketingowe, w tym cykliczne promocje, program lojalnościowy oraz nowoczesne narzędzia prowadzenia i kontroli biznesu.
Czym charakteryzuje się Duży Ben? To format nowoczesnego sklepu z alkoholem, łączący bogatą ofertę produktów w atrakcyjnych cenach oraz fachowe doradztwo. Koncept wyróżnia się również innowacyjnymi rozwiązaniami, takimi jak Winomat, czyli specjalny automat winny, który pozwala na spróbowanie wina przed zakupem, czy piwny tap pozwalający na zakup piwa ,,prosto z beczki” nalanego do butelki. Takie rozwiązania do tej pory były dostępne tylko w formatach gastronomicznych. Sklepy Duży Ben są przejrzyste, bezpieczne i otwarte na konsumenta – ważnym udogodnieniem jest samoobsługa: klient ma bezpośredni dostęp do oferowanych produktów.