Pop-up marki pojawił się tym razem w centrum Warszawy.
Marka Dr. Martens ponownie otworzyła pop-up, tym razem w sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24 maja zaprasza do przestrzeni, w której główną rolę odegrają dwa nowe modele, a w programie znajdą się darmowe aktywności: personalizacja, warsztaty biżuteryjne i renowacja obuwia.
W pop-upie Dr. Martens zaprezentowana jest najnowsza kolekcja obuwia i akcesoriów. Główne miejsce zajmują dwa nowe modele – Buzz i Elphie. W tymczasowym sklepie marki dostępny jest także szeroki wybór innych kultowych Docsów. Wszystkie buty można obejrzeć, przymierzyć i kupić na miejscu. Pop-up to przestrzeń otwarta i całkowicie bezpłatna.
Zgodnie z duchem marki Dr. Martens, w pop-upie nie zabraknie działań artystycznych, realizowanych we współpracy z lokalnymi twórcami. W czwartki, znane projektantki biżuterii będą pomagały w personalizacji Docsów, nadając im unikalny i niepowtarzalny charakter. fruitingbodies.jewelry zaprezentowała limitowane akcesoria inspirowane modelem Buzz, a innaslodycz stworzyła elementy inspirowane modelem Elphie. To doskonała okazja, by stworzyć własne, wyjątkowe buty w pełni odzwierciedlające Twój styl.
W pop-upie będzie także strefa kreatywna, gdzie w środy odbywać się będą warsztaty biżuteryjne, prowadzone przez Oliwię Cajdler – artystkę z glina.store. Uczestnicy warsztatów będą mieli szansę zaprojektować i wykonać oryginalne i niepowtarzalne akcesoria, które będą doskonałym dopełnieniem ich stylizacji.
Dla fanów marki przygotowano kolejną atrakcję – bezpłatną pielęgnację i renowację ulubionych butów Dr. Martens. W piątki wystarczy przynieść swoje ukochane Docsy do pop-upu, a eksperci ze sneakerwashwarsaw zajmą się przywróceniem im pierwotnego blasku.