Strona główna / Artykuły z branży / Dobry wynik Grupy VRG

Dobry wynik Grupy VRG

38% w górę

Vistula Retail Group w lutym osiągnęła ponad 38% wzrost przychodów ze sprzedaży rdr co dało wynik 69 mln złotych. Biorąc pod uwagę okres styczeń-luty bieżącego roku sprzedaż przyniosła ponad 140 mln złotych i była wyższa o prawie 36% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego.

Segment odzieżowy czyli marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom osiągnęły w lutym sprzedaż na poziomie ok. 39,7 mln złotych i były wyższe, aż o 58,1% niż w tym samym miesiącu w 2018 roku.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie jubilerskim – marka W.KRUK wyniosły niecałe 27 mln złotych, co dało wynik wyższy o około 25% niż w lutym 2018 roku.

Ogólna powierzchnia sprzedaży detalicznej w lutym 2019 roku wyniosła 51,4 tys. m2.

Kategorie: