Strona główna / Artykuły z branży / Dobry miesiąc dla polskiej marki bieliźnianej.

Dobry miesiąc dla polskiej marki bieliźnianej.

Otwarto również flagowy salon marki.

We wrześniu bieżącego roku Esotiq & Henderson odnotowała sprzedaż na poziomie około 23,6 mln zł, co dało wzrost o 5% w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku. Przychody z kanału e-commerce sięgnęły ok. 7,1 mln zł, notując aż 64% wzrost rok do roku. Firma uruchomiła również swój flagowy salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia.

Jak informuje spółka, w ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnęły około 233 mln zł, co oznacza wzrost o około 9% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Z kolei przychody ze sprzedaży internetowej marki Esotiq & Henderson w tym samym okresie wyniosły około 70,7 mln zł, co stanowi wzrost o około 46% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży marek Esotiq & Henderson we wrześniu 2025 r. wyniosła 65%, co oznacza wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do września ubiegłego roku. W ujęciu narastającym, w okresie styczeń–wrzesień 2025 r., skonsolidowana marża sprzedaży osiągnęła około 67%, co według szacunków oznacza spadek o 1 punkt procentowy w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego.

Na koniec września br. łączna powierzchnia handlowa sieci sprzedaży marki Esotiq, obejmująca salony własne, franczyzowe i partnerskie, wyniosła 18 192 m², co oznacza wzrost o 0,6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W październiku marka Esotiq otworzyła swój flagowy sklep w Westfield Arkadia – jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Polsce. Otwarcie było pełne blasku i wyjątkowych gości: ambasadorki marki – Julia Wieniawa, Agata Sieramska, Ewa Chodakowska i Ewa Minge – pojawiły się, by razem celebrować ten wyjątkowy moment.

Wnętrze sklepu wyróżniają podwyższone ściany, które pozwalają w pełni zaprezentować kolekcje. Całość uzupełniają wielkoformatowe ekrany, wprowadzające nowy wymiar komunikacji wizualnej z klientkami i klientami. Nowa przestrzeń łączy w sobie minimalizm, elegancję i styl, odzwierciedlając charakter marki Esotiq. Zaprojektowano ją z myślą o harmonii i nowoczesności, aby zakupy stały się nie tylko funkcjonalnym, ale także estetycznym i emocjonalnym doświadczeniem.

Kategorie: