Strona główna / Artykuły z branży / Dino zwiększa sprzedaż dzięki epidemii

Dino zwiększa sprzedaż dzięki epidemii

Jakie produkty sprzedawały się najlepiej?

Zysk netto w I kwartale 2020 roku jaki osiągnęła Grupa Dino Polska wyniósł 103, 9 mln zł wobec 67 mln zł w 2019 roku; EBIT osiągnął wynik 143,6 mln zł, a w 2019 roku 94,6 mln zł. Natomiast wynik EBITDA w I kwartale 2020 wyniósł 190,1 mln zł. Jest to wynik wyższy o 44% w porównaniu do I kwartału roku 2019.

Łączne przychody uzyskane przez Dino Polska wygenerowały wynik o 42,3% wyższy w porównaniu z tym samym okresem czasu w roku ubiegłym i wyniosły 2.220,4 mln zł.

Na osiągnięty wynik wpłynęły wzmożone zakupy klientów w związku z sytuacją pandemii koronawirusa. Asortyment taki jak: świeże produkty w tym wędliny, drób, mięso odpowiadały za 40,2% sprzedaży w I kwartale 2020 roku.

Kategorie: