Rozwój wymógł inwestycje
Zarząd Dino Polska poinformował o zawartych umowach z bankiem PKO BP. Pierwsza umowa podpisana została na kwotę 80 mln zł, a druga na 70 mln zł. Kredyt zostanie przeznaczony na rozwój sklepów i zaplecza logistycznego. Zawarte umowy obowiązują na okres od 11 lutego 2019 roku do 11 sierpnia 2026 roku.
Plan założony przez Grupę Dino to przekroczenie liczby 1200 sklepów do końca 2020 roku. Sieć zamknęła rok 2018 z 977 placówkami.
Oferta sklepów Dino to ok. 5 tysięcy pozycji asortymentowych. W większości są to produkty znanych marek oraz produkty świeże. Sieć logistyczna Dino opiera się na 4 centrach dystrybucyjnych, które zlokalizowane są w Piotrkowie Trybunalskim, Rzeszotarach, Krotoszynie i w Jastrowiu.
Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od kwietnia 2017 roku.