Strona główna / Artykuły z branży / Dalsza ekspansja QUIOSQUE

Dalsza ekspansja QUIOSQUE

Sklepy w Krośnie, Puławach i Chrzanowie.

Marka QUIOSQUE jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, która obecnie liczy około 150 punktów. Na mapie sklepów QUIOSQUE pojawiały się trzy nowe lokale w Krośnie, Puławach i Chrzanowie. Pierwszy i trzeci to salony franczyzowe, drugi to sklep własny marki.

Salon w Krośnie mieści się w CH VIVO, zajmuje powierzchnię 95 mkw. Sklep w Puławach jest zlokalizowany w Galerii Zielonej i zajmuje powierzchnię około 91 mkw. Natomiast lokal w Chrzanowie ma 79 mkw i mieści się w CH MAX.

Krosno, Puławy i Chrzanów to nowe dla nas miejsca, w których dotychczas nie byliśmy obecni. Uważamy, że te trzy miasta mają duży potencjał dla naszej marki. Już od dawna słyszeliśmy sugestie od naszych klientek, że brakuje nas właśnie w tych lokalizacjach. Mamy nadzieję, że ułatwimy dostęp do QUIOSQUE naszym stałym klientkom oraz szybko zyskamy nowe. – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE

Salony QUIOSQUE to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

 

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.

 

 

Kategorie: