Strona główna / Artykuły z branży / Czy stacje refillingowe zmienią funkcjowanie marek kosmetycznych?

Czy stacje refillingowe zmienią funkcjowanie marek kosmetycznych?

Carrefour i Yope właśnie to sprawdzają.

Pierwsza testowa stacja uzupełniania kosmetyków do własnych butelek uruchomiona została w sklepie Carrefour BIO przy ul. Pełczyńskiego w Warszawie (Bemowo). Projekt powstał we współpracy z Yope (marka kosmetyczna) i startupem Swapp! (dostawca stacji do refillingu).

Dla Carrefour Polska priorytetem w działaniach proekologicznych stała się redukcja wykorzystania plastikowych opakowań oraz odpowiednie gospodarowanie odpadami z tworzyw sztucznych. Oprócz zmniejszenia wykorzystania jednorazowych butelek plastikowych (na rzecz butelek wielokrotnego użytku) inicjatywa ta daje możliwość zakupu kosmetyków Yope 15% taniej z uwagi na to, że płaci się wyłącznie za produkt, a nie dodatkowo za opakowanie.

Kategorie: