Strona główna / Artykuły z branży / Czy jeden nieprzemyślany komentarz może zachwiać wynikami Reserved?

Czy jeden nieprzemyślany komentarz może zachwiać wynikami Reserved?

Firma przekona się o tym podczas obecnej kampanii I Can Boogie

Oto wypowiedź Dyrektora Marketingu firmy LPP. Wypowiedź, która wywołała falę protestów.

W naszej kampanii zwrot »Yes Sir, I can Boogie« nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”

Klientki marki poczuły się obrażone komentarzem, co widać na profilu facebooka firmy. Padają retoryczne pytania, czy kobiety bez talli lub biustu nie są uważane za kobiety. Dział PR będzie miał zdaje się trochę do wyjaśnienia swoim klientkom.

Źródło: facebook.com/ReservedPL

Kategorie: