Zarówno dla segmentu odzieżowego jak i segmentu jubilerskiego
Przychody ze sprzedaży w czerwcu wyniosły prawie 68,5 mln zł, co daje wzrost o ponad 13% w odniesieniu do czerwca roku ubiegłego. Biorąc pod uwagę całe półrocze Vistula Group uzyskała przychód ze sprzedaży ponad 353 mln zł. To wzrost o prawie 15% więcej niż w półroczu za rok 2017.
Rozdzielając całość przychodów za czerwiec na segment odzieżowy i jubilerski wyniki klarują się następująco:
- marka Vistula, Wólczanka i Deni Cler osiągnęły wzrost o około 8,6% w porównaniu do czerwca 2017 i przychód wyniósł około 38,2 mln zł.
- marka W.Kruk odnotowała przychody w kwocie około 27,5 mln zł. Jest to wzrost o ponad 27,5% w odniesieniu do miesiąca czerwiec w roku ubiegłym.
Wyniki za całe półrocze również wyglądają ciekawie, a mianowicie przychód ze sprzedaży marek Vistula, Wólczanka i Deni Cler odnotował prawie 202 mln złotych, a w segmencie jubilerskim sprzedaż marki W.Kruk wyniosła około 131 mln zł.